marți, 2 iunie 2009

Materie=Energie - ce implicatii are?

Egalitatea dintre cele doua (sau inegalitatea lor) ce implicatii au asupra discursului religios sau ateist?

46 de comentarii:

aaroman spunea...

Nici o implicatie. E un non sequitur ilogic sa "deduci" de acolo ceva supranatural.

Alex Andru spunea...

aaromane, tot ce nu se potriveste cu teoria speculativa numita evolutionism, e "non sequitur". Acesta e un adevar stiintific incontestabil. Vivat "non sequitur"!!!

alex andru spunea...

"mda.... un link pe tema asta
http://news.softpedia.com/news/Stiinta-fulgilor-de-zapada-ro-16348.shtml

si niste fotografii splendide
http://www.its.caltech.edu/~atomic/snowcrystals/photos/photos.htm

In cazul acesta : Ce este materia? materia = energie
iar aceste cristale arata clar ca sunt produsul unei energii organizate si organizante. Right?"

sa nu-mi mai vii cu "non sequitur" ca l-ai "demonetizat".

Anonymous spunea...

Alex andru nu a demonstrat decat ca nu a inteles ce e aia aleatorism :)

Teoria e speculativa doar in creierashul sau.

Evolutia e o stiinta in toata regula:
http://www.tlp.ro/2009/05/evolutia-o-stiinta-in-toata-regula.html

Exista numeroase dovezi chiar ale evolutiei recente:
http://www.tlp.ro/2009/05/dovezi-ale-evolutiei-recente.html

Anonim spunea...

Stiu ca are implicatii asupra discursului esoterico-spiritualisto-newageist.

Gica Contra TLP(tampiti, latrai, pocnitori) spunea...

TLP--istul, ultimul "moxican" al evolutiei. Face trimiteri la propriile link-uri....
M-ai "terminat" cu obiectivitatea ta.
Uita-te la pseudo-scara evolutiva de la "pongida" la om. Ce e desenat intre pongida si om nu exista!!! Nu s-a gasit asa ceva in arhiva fosilifera. A, ba da, omul de Piltdown.... pocnitoarea care a facut POOOOOOOC!!!! Si acum mai tiuie in urechile evolutionistilor. :)

Anonymous spunea...

Un troll de doi bani :).

Omul de Piltdown e mai breaz decat tine.

Macar el ramane constant in timp cu IQ=0, pe cand tu deraiezi constant in jos.

Gica Contra TLP(tampiti, latrai, pocnitori) spunea...

"Un troll de doi bani :).
Omul de Piltdown e mai breaz decat tine.
Macar el ramane constant in timp cu IQ=0, pe cand tu deraiezi constant in jos."

Ohoo, bravo maestre! Ai uitat un mic amanunt..dovada, dovada....cat despre IQ=0, este al celor care au fabricat pocnitori pe post de "adevaruri stiintifice incontestabie". Nu mai vorbesc de nostalgicii TLP-isti.

Anonymous spunea...

Tre' sa fii foarte lovit in aripa sa nu realiezezi ca Omul de Piltdown e atat de relevant in validitatea evolutionismului cum e antisemitismul lui Paulescu in eficacitatea antibioticelor.

Ceva, acolo, de discutat la o berica, dar atat.

Poti fi zerocefal, ori poti fi troll si iti bati joc. Probabil ambele.

Gica Contra TLP(tampiti, latrai, pocnitori) spunea...

"Omul de Piltdown e atat de relevant in validitatea evolutionismului cum e antisemitismul lui Paulescu in eficacitatea antibioticelor."

(E induiosator. Nu trebuie sa te autoflagelezi chiar in halu' asta.)

Prin urmare pseudoscara evoluarii omului din pong"ida" e pura speculatie.

Anonymous spunea...

Eu personal pun in discutie inrudirea mea cu tine. Nu stiu cand anume ramura ta a pierdut creierul :).. sau cum s-a descurcat fara el pana acum.

Gica Contra TLP(tampiti, latrai, pocnitori) spunea...

:) Esti amuzant(a). Cred ca mai inainte de asta, trebuie sa afli ce e ala creier si ce functii are. Pentru inrudire se folosesc alte organe...:D

Anonymous spunea...

Sper ca nu doresti sa te reproduci cu mine. Oricum bancul nu ti-a prea iesit.

Putine lucruri sunt mai triste decat un troll fara umor.

You're just lame.

Gica Contra TLP(tampiti, latrai, pocnitori) spunea...

Hai ca m-ai dezumflat:D
Tu personal ai pus in discutie subiectu'. Tii minte?

Cat despre tristetea ta....aici s-a ras cu lacrimi(unu' s-a "rastit" la bocanci). Cica, inca una ca asta si-i bag in spital. Nu ma indoiesc ca in tabara ta se abtin sa rada...intr-adevar e trist sa nu poti rade....

Anonymous spunea...

Deja delirezi singur :). Tu macar te auzi? LOL

E usor a scrie vorbe cand nimic nu ai a spune, vorba poietului.

Continua sa scrii ca in experimentul ala teoretic cu maimutele, si poate odata vei produce operele lui Shakespeare.

Gica Contra TLP(tampiti, latrai, pocnitori) spunea...

"Continua sa scrii ca in experimentul ala teoretic cu maimutele, si poate odata vei produce operele lui Shakespeare."

asta numai un evolutionist o poate crede..... de fapt sunt oameni foarte credinciosi....

Anonymous spunea...

Ai dreptate, ce credinte absurde au evolutionistii astia!

In curand vor spune ca vom putea asculta muzica doar prin decodarea unor secvente de 0 si de 1, ca oamenii au ajuns pe luna, ca au trimis sonde in afara sistemului solar, ca au trimis robotei pe Marte sau, doamne-feri, ca pamantul nu se afla in centrul Universului si NU are 6000 de ani!

Gica Contra TLP(tampiti, latrai, pocnitori) spunea...

"Ai dreptate, ce credinte absurde au evolutionistii astia!"

Opa , te-ai convertit. Stii, chestia cu organele a fost numai o gluma. N-o lua de buna....

Anonymous spunea...

Opa, tot nu iti ies glumele.

Acuma serios, tu pari a confunda propriile limitari in intelegerea naturii, cu limitari ale naturii.

Adica iti inchipui ca doar pentru ca tu nu poti concepe cum X nu va avea loc, atunci X chiar nu are loc.

Cu oameni ca tine ramaneam tot in pestera, inchinandu-ne la picturi rupestre :)

Gica Contra TLP(tampiti, latrai, pocnitori) spunea...

"Adica iti inchipui ca doar pentru ca tu nu poti concepe cum X nu va avea loc, atunci X chiar nu are loc."

Exact.Ce nu probezi prin experiment, se cheama speculatie.

Alex Andru spunea...

@ateu

teoria evolutionista = teorie speculativa. Cred ca disputa de mai sus e destul de edificatoare....

aaroman spunea...

Ca de obicei, cre(S)tinoizii verifica experimental ca sunt niste mincinosi nesimtiti.
Poate era o teorie speculativa, daca dupa ce Darwin, fara sa cunoasca mecanismul prin care se transmit caracteristicile, fara sa cunoasca mecanismul ce permite modificari, a scos teoria... nu aparea descoperirea ADN-ului, a modului in care se face incrucisarea si replicarea, si descoperirea mutatiilor. Adica chiar a mecanismului prezis. Poate era speculativa daca nu se observa speciatie si in laborator si in natura. Poate era speculativa daca nu se faceau descoperiri arheologice asa cum sunt prezise de teoria evolutiei, si daca codul ADN nu continea fragmente de retrovirusuri si alde alea (notiunea de ceas molecular e de obicei straina pentru cre(s)tinoizi, ei habar nu au cu ce se mananca de fapt evolutionismul, "argumentand" din ignoranta lor). Era speculativa daca nu se gaseau telomerii in centru, desi acolo normal sunt centromeri, exact cum trebuie daca cromozomii aia ar fi fuzionat, cum era de asteptat in cazul reducerii numarului de cromozomi. Era speculativa daca de exemplu nu se gasea portiunea de ADN responsabila cu sinteza vitaminei C si la om si la celelalte primate, portiune nefunctionala, datorita unei mutatii, portiune cu acelasi defect si la om si la celelalte primate. Sunt foarte, foarte multe chestii care fac ca teoria evolutiei sa fie teorie stiintifica si nu speculativa asa cum mint cre(s)tinoizii nesimtiti.

Alex Andru spunea...

Aaroman zise:

"Ca de obicei, cre(S)tinoizii verifica experimental ca sunt niste mincinosi nesimtiti.
Poate era o teorie speculativa, daca ..... bla, bla, bla............. ........ ..................si nu speculativa asa cum mint cre(s)tinoizii nesimtiti."

Arhiva fosilifera arata ca al tau comentariu e ZERO. Nu se confirma decat BUBUIALA hoax-ului de Piltdown. BOOOOOOM!!!!!

aaroman spunea...

Iarasi minti cre(s)tinoid. Asa fac credinciosii astia, nu dau un scuipat pe porunca domnului lor, si scot din ei minciuni cu nemiluita.

aaroman spunea...

Apropo, tu ai fost in viata ta intr-un muzeu? Si nu ma refer la unul de arta, ce la unul de... sa zicem, de istorie naturala? Se pare ca nu.
In orice caz, mare bou trebuie sa fie cineva, pentru ca daca ai bunavointa si cauti singur, poti sa dai personal peste fosile prin anumite locuri. Dar la cre(s)tinoizi nu exista curiozitate sa verifice daca au dreptate sau nu. La ei exista doar argumentul prostului incapatanat care suna cam asa: daca imi astup ochii si urechile, si nu aud si nu vad, nu exista.

Allex Andrion Metaxa spunea...

@aaroman

"tu ai fost in viata ta intr-un muzeu?"

Am fost...da' n-avea Piltdown, nici Nebraska, nici Pekin, nici Australopitec....si-am intrebat "bine, da de ce mai tineti deschis?"
"Pai...., pentru ca o sa primim matusa Ida", veni prompt raspunsul.
"Si mai dureaza?"
"Nu stim cat, dar e pe vine." Ei atunci m-am enervat, si-am inceput sa le fac pomelnicu' , nu-l redau pe tot...insa se termina "....t'n gat de mincinosi..." si ma dusei si ma racorii c-o Mioritza laie bucalaie.... Huo maimutzelor, n'avetzi nemica'n pustiile alea de miuzee!

ateul spunea...

In ce muzeu ai fost, Metaxa?

Allex Andrion Metaxa spunea...

Oricare! Toate "e" la fel. N'aveau. A, ba da, au matusa Ida Pongida... da'ti ramane coada'n gat. Ce, nu puteau sa io taie?
.....
Pe'un picior de plai, pe-o gura de rai.....

Anonim spunea...

Iata vine-n cale, se scoboara la mama naibii in negura stimabilul TLP, adevarat e-Vanghelie-ist al ratiunii, enciclopedie de propaganda stiintei, doar se citeaza singur.
Stimabile, blogul ala al tau e degeaba, oricum expui aceleasi banalitati, aceleasi obiectii pe care le-a scos si capul meu odata, dar care au facut un mic fass irational odata ce am gasit ceva mai bun.
Bafta, si vezi poate-l detronezi pe Pavel de pe tronul de Apostolul Neamurilor. Eu te sustin. Calarim tigrul pana la disolutia finala, copii!

aaroman spunea...

" Huo maimutzelor, n'avetzi nemica'n pustiile alea de miuzee!"

Vezi ca birturile si bisericile si coarnele plugului pe care le vizitezi tu nu se califica a fi muzee.

ateul spunea...

Metaxa,

eu incerc sa mentin blogul asta in limita bunului simt. Strigatele animalice depasesc limita acestui bun simt.

Daca faci glume in continuare, nu te astepta sa fi luat in serios.

Anonymous spunea...

@Alex-andru deja pute a trollisme, nici n-are rost sa ii mai raspundem.

@total-fascist, Hitler iz dead, get over it. La fel si Codreanu.

Metaxakys All Andrion.... spunea...

"Un troll de doi bani"
"Tre' sa fii foarte lovit in aripa"
"Poti fi zerocefal, ori poti fi troll"

OK da' observ ca nici tabara de viz'n vin nu se plictiseste!!!!! Paregzamplele mai sus^

Anonymous spunea...

Ridiculizarea este singura arma impotriva propozitiilor neinteligibile.

- Thomas Jefferson

NKVd-istu de serviciu spunea...

@TLP

Egzact!!!! Daca noi ievolutionistii nu ienteligibilizam, atuncia ridichiulizam!

Anonymous spunea...

Ca sa putem noi intelege, trebe ca cretinistii sa aiba ceva de spus, or ca sa aiba ceva de spus tre' sa ajunga la stadiul de gandire :)

Cu specimene ca Alex care de cateva zile e pozsdat de omu' de Pildaun, e clar ca nu e cazul :)

NKVDe spunea...

Egzact!!! Noi ievolutionistii nu pricepem nini k , pana ce cretinistii nu gandesc. Egzgelend!!!!

Anonim spunea...

"@total-fascist, Hitler iz dead, get over it. La fel si Codreanu."

@TL Propagandistu: asa si? Hitler a murit si ati venit voi, marxisti si neomarxisi inconstienti, raspandaci ai adevarului dictat de partid, al socialismului stiintific si al materialismului dialectic. App, ce drept iti arogi sa-l introduci pe Capitan la categoria comunisti?
http://www.tlp.ro/2009/05/tara-bazaconiilor-ix-antisemitismul.html
Sa speram ca era doar o gluma proasta.

Holoca$hier spunea...

"App, ce drept iti arogi sa-l introduci pe Capitan la categoria comunisti?"

I-a cazut cu "tronc".
Pare-mi-se-i-o TLPi-z!da?

Anonymous spunea...

Marxist esti tu, mincinos ordinar :)

Eu sunt in mod evident orice altceva.

Dovada:
http://www.tlp.ro/2009/03/henry-hazlitt-despre-karl-marx.html

http://www.tlp.ro/2009/01/compasul-politic.html

Nu ti-a facut nimeni "comunist" pe iubitul tau Capitan, desi probabil asta era: un etatist convins :)

Anonymous spunea...

A, PS: insulta a venit ca raspuns la insulta. Insulta dubla, una ca mi-ai aplicat eticheta "marxist" pe care o detest, alta ca minti cu nerusinare cand faci asta :)

Anonim spunea...

Detesti, te credem. Dar ca sa afli ce esti fara sa stii, intreaba un dreptaci autentic.

Anonymous spunea...

Si ce altceva mai stie Tata Omidu? Cum le stii tu pe toate, ca un telepat omniscient.

Anonim spunea...

Am vazut destui asa-zisi dreptaci are predica marxismul cultural cu infinita nesimitre, zicand ca ei is de dreapta si liberali pe deasupra. Daca esti adeptul secularitatii normal ca political compass te va da de dreapta, dar ce te faci ca doar un test online arata asta, iar un blog intreg dovedeste inrudirea ta cu specimenele Scolii de la Frankfurt. Si aia se puneau contra taticului moscovit, dar se trageau din Georg Lucacs, poate ai auzit de el. Daca nu, dam noi un indiciu. E omul care a introdus pentru prima oara educatia sexuala in scolile unguresti, pe vremea revoltatului de trista amintire Bela Kun.
Prea multa vreme ideea Dreptei autentice a fost in mainile Stangii. Sunt destui "dreptaci" ca tine, dar si cativa care sa-i combata.

App, ai un par in ochi? In articolul tau despre antisemitism era un grafic in care Capitanul era trecut in aria de "comunism", la intersectia politicii cu prostia. "Nu ti-a facut nimeni "comunist" pe iubitul tau Capitan, desi probabil asta era: un etatist convins". Asa deci? Care minte? Plus ca nu faci distinctii decat la suprafata. Nu cred ca ideile despre stat ale lui CZC aveau legatura cu etatismul bolsevic.

Anonymous spunea...

Ma tem ca incapacitatea de a vedea altceva in lumea asta in afara de marxisti si fascisti iti apartine.

Libertarienii seamana cu socialistii din state dpdv al libertatilor cetatenesti, si cu republicanii dpdv al libertatilor economice.

Asta nu inseaman ca sunt una sau alta.

Din nou, falsa dicotomie intre cele doua extreme e o limitare care apartine celui ce nu accepta nuante de gri sau alte culori in lumea sa alb/negru.

Anonim spunea...

Domnule, vorbeam de cultura si tu o tragi cu libertati cetatenesti, u economie si cu politica. Nu ma ocup de domeniul asta si nici nu-mi permit o caracterizare a fiecarui individ iesit in cale, dar din punct al viziunii despre lume lucrurile sunt clare.
Aici te situezi de partea stanga.